Apoca Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 kanske det roligaste av alla dubbningar som vi svenskar har gjort av någon film, grymt bra http://knuff.se/video/klipp/7e57/sagan-om-de-bannlysta/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Jag tycker lätt att Sagan om de Bannlysta är de bästa :cool: Redigerat 3 Augusti 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Vill bara meddela att den där länken bara innehåller hälften av en liten del av Sagan Om de Bannlysta. De delarna som jag samlat på mig nu är: Tidigaste delen jag hittat: Hela den biten som Apoca postade: Fortsättningen på avsnittet ovan: Del 1 av avsnitt 12-13: Del 2 av avsnitt 12-13: Avsnitt 14?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Skitroligt, tänkt att Sagan om ringen paraodier kan vara så komiska. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Har sett den många gånger, alltid lika rolig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Tycker dom dära är bara fjantiga <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 lama..nu när de va typ 15:e gngen jag såg dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Sagan om Ändringen är bättre! Men i och för sig, några av de där är säkert också bra, hinner aldrig kolla på nån sån film :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Vill bara meddela att den där länken bara innehåller hälften av en liten del av Sagan Om de Bannlysta. De delarna som jag samlat på mig nu är: Tidigaste delen jag hittat: Hela den biten som Apoca postade: Fortsättningen på avsnittet ovan: Del 1 av avsnitt 12-13: Del 2 av avsnitt 12-13: Avsnitt 14?: det är gött du är mycket bättre än Apoca på att skicka in länkar Apocka skickar in fejk länkar hahahahaha :P :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Sagan om Ändringen är bättre! Men i och för sig, några av de där är säkert också bra, hinner aldrig kolla på nån sån film :(. Jag håller med. Ändringen är bäst. Precis lagom elaka skämt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thekniferules Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag HATARHATARHATARHATARHATARHATAR X 20 sånna här filmer. Man kan sitta och göra dom hemma hur lätt som helst. Bara att ta bort ljuder lägga till sen egna röster sen är det klart. Men de värsta är när det är såhär på harry potter. Nu har jag sagt min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.