Staejjkarn Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 När jag såg demo av metroid prime 2 såg jag att man kan ha mer än 50 dark o light skott hur får man det... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Genom att hitta såna power ups. Det finns på vissa ställen precis som missil expansioner och energy tanks, så det är bara till att leta, om du inte vill använda gamefaqs eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 När jag såg demo av metroid prime 2 såg jag att man kan ha mer än 50 dark o light skott hur får man det... :blink: Leta i små rum där brukar det finnas några stycken ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sebaztian Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 mm leta i alla rum det gjorde jag jag kan ha 200 light/dark ammo utan fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jag har 250 dark/light ammo.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariokart Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 mm leta i alla rum det gjorde jag jag kan ha 200 light/dark ammo utan fusk MEEEEEE TOOOOO Jag har 250 dark/light ammo....NEEEEEEJ JAAAAG SVAAAARAAAADEEEE FEEEEL!!!!! (ja har 250 ammo) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg