Xats Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Det här kan var ondigt men jag undrar om man får instalera ett spel på ett itcafe eller får man inte? :( Bli inte sura på bara för den här :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Det tror jag verkligen du inte får. Du får prata med ägaren eller någon person som jobbar där om det. Men jag tvivlar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Oftast brukar dom program och spel som är tillåtna redan vara instalerade, men om du är osäker så kan du fråga någon som jobbar/sköter om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnusmedb Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 skulle inte tro det men annars brukar det ju finnas spel redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 (redigerat) Tror inte att du kan installera spel där ens :P De flesta IT-Cafén har begränsade behörigheter till de som spelar där (dvs att de bara kan spela, starta de programmen som finns där och inget annat.) Men prata med ägaren som alla andra skrev ;p. Redigerat 4 Augusti 2006 av noname Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Kan du ens komma åt datorn? det brukar ju bara vara en mus, ett tangentbord och en skärm som sticker fram, men nej jag tror inte du får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wasabi Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Prata med ägaren, jag har fixat till mycket spel på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.