Girafariglove Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 (redigerat) Hej jag ska börja rita en serie som heter: The Chi-squad. O behöver lite hjälp me handlingen, skurkar o.s.v. Så här långt har jag kommit: Hjältar: -5 chihuahuor (chi-squad) -1 katt (deras infirmatörska) -1 schäfer dam (deras chef) Skurkar: -Cyberos -Schäfrarna (3 tuppar!) -Mops team -Donkey ponkey (av DS ÄGER FETT!!!) -The alligator (av Master_Adi) Städer: -Hound town -Bandit town (från DonkeyKong) -The secret town (av Dolphin) -Moonlight city -Sunshine city (båda av Abyssal) Den blir tecknad i manga-chibi stil. O det var väll all info so far. O om ni har ritat en bild så bifoga gärna den. Jag skriver vem tecknaren e. Men chihuahuorna o katten behöver ni inte rita de e klara. Tack på förhand. OBS: det finns inga människor bara djur.DS. Redigerat 10 Augusti 2006 av chili19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Bandit town=? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Hmm...Det va en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 donkey ponkey en tjuv som e åsna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 _ray_ en kille som surfar på fuska hela dagarna och blir väldigt arg när han inte får sina weinerbröd ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 The Alligator bossen av skukarna som är en krokodil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 The secret town - En stad som ligger under vattenytan och den ruvar på en stor hemlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 _ray_ en kille som surfar på fuska hela dagarna och blir väldigt arg när han inte får sina weinerbröd ^^ Okej den förstod jag inte men era andra förslag e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 han försökte bara vara rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Oh. Jag har ej sån humor sorry. BT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 The secret town - En stad som ligger under vattenytan och den ruvar på en stor hemlighet. Bästa iden lungt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Moonlight City,staden där det alltid är natt och månen syns på himlen 24/7 :P Och Sunshine City där det är tvärtom,alltid dag,och solen syns dygnet runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.