pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Är det någon här som kör pristontale, ett full 3D online spel som är gratis! du måste ladda ner det på www.pristontale.com (det kan ta en stund för sidan att ladda...) Så kom nu inte och fråga vad det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 låter kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Ladda ner det! :P och spela på Lunar servern och gå in Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja kör redan pst och jag kör på beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vad går det ut på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag ska testa det nu.Min förra dator var för kass för det.Han som tipsade mig sa att det var som idablo fast snyggare grafik + det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 alltså jag har inter net hur långtid kan det ta att ladda ner jag har ett ganska träkt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 det är 1 gig stort... kör på alpha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 ok då ska <jag någ inte ladda ner det då kostar det typ 400 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsson Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Skall ladda ner det nu :) Har en kusin som spelar det så jag har sett det några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 det är gratis ullbergan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Men han har inte Bredband , När jag ska registrera mig och är på steg 2 , då kan jag inte fortsätta , vet nån vad felet är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.