LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag har ett väldigt irriterande problem. Om jag är inne på internet, och skriver någonting så var 5te sekund ungefär, så omarkeras sidan. Vet inte hur jag ska förklara det, men när ja skriver nåt så kan jag inter skriva mer. Så jag måste klicka längst upp på den där lilla blåa bannern. Den blir grå varje gång det blir det där felet. Om ni förstår mig, kan någon hjälpa mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Ladda ner Ad-Aware och Spybot - Search & Destroy och scanna din dator. Båda finns att ladda ner på www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Justja, jag glömde berätta. Jag har redan gjort en deep scanning med Adaware. Det fanns ungefär 250 "critical objects" Jag rensade bort allt, startarde om datorn. Men problemet ligger fortfarande kvar. Jag får ändå popups och skit. Prövade en popupblocker också, men hjälper ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnusmedb Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Tyvärr så har du nog spyaxe/spyfalcon som är riktigt svårt att ta bort jag har haft det själv. jag scannade med ad-aware flera ggr så hittade jag det och tog bort det testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Okej, tack för tipset. Ska pröva scanna flera gånger om. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToKiii Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Formatera om hela dotorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag har haft samma problem. Spybot - Search & Destroy funkade. Så det pogrammet rekomenderar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Tack för svaren, ska pröva med Spybot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 om inget funkar kan du ladda ner firefox, den är mycket säkrare & så kan man ladda ner snygga skal också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag har också haft spyware som mitt virusskydd inte kunde ta bort, jag var tvungen att göra en systemåterställning men sen gick det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.