Gäst Lakrits Tomte Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 :( Jag är i walled city och hittar inte sol och mån stenarna :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag hade spelet förut men jag har dt inte längre så jag kan inte hjälpa dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 En sten finns Bakom Den Stora Stenen Den Andra Vet jag inte SUR :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag behöver oxå hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 jag med=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) det värkar vara ett svårt spel ska kanske köpa det har ganska gott om pengar nu!!!! :D jag ÄLSKAR svåra spel som tar lite tid att klara Redigerat 12 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 då är det rätt spel för dej men varning för en grej långt fram i spelet i sista världen där ska man flyga en dino-fågel as-svårt nära att jag gav upp där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ja det är ganska störigt när man bara förlorar hela tiden om och om igen!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 haru kommit dit...as-svårt eller hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag varva det i går hahaha :P sur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det svåraste är när man ska flyga och skjuta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag har klarat det men jag har inte kvar det nu. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg