Gäst Radicus Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 När jag kom tillbaka till Fuska.Se efter varit borta över en lång period så hade nästan alla bytt användarnamn. Jag kollade i affären och såg att man kunde byta användarnamn med ett speciellt föremål. Jag köpte det och sedan när jag hade skrivit i mitt nya namn tryckte jag och då hade jag använt otillgängliga tecken och därför : Så rök mitt föremål. "Den här menyn har avaktiverats" stod det. Har jag bara mig själv att skylla på eller har jag åtminstone en chans att få tillbaka föremålet för ett simpelt misstag? Jag tycker ni bör ändra på detta, innan folk skapar ännu en användare på grund av desperat behov av ett nytt användarnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Köp föremålet igen då, du har ju inte användt föremålet korrekt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 som Zawailon skrev, mellanslag bryter mot en regel nu. Ps. du har ju ett så fräkt avändarnamn, byt inte! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Okey, trodde att det var tillåtet att använda mellanslag på grund av att jag har varit borta så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Tråkigt att det försvann... Då får du vänta tills nästa år då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag tycker det är tråkigt att alla har bytt namn nu.. man känner ju itne igen användarna när de skriver längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Annars kan man trycka här, Simpsons: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Profile&CODE=98 Det är alla namnbyten som medlemmarna här på fuska.se gjort. FuzioN: Kontakta admin och berätta vad som hänt så kanske du får lov att köpa ett nytt namnbyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) som Zawailon skrev, mellanslag bryter mot en regel nu. Ps. du har ju ett så fräkt avändarnamn, byt inte! :P Eller hur, byt inte, du har ju jättebra namnEDIT: Jaha du har redan bytt xD Redigerat 12 Augusti 2006 av Kerby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag ville egentligen inte byta men var tvungen på grund av 1.28 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag ville egentligen inte byta men var tvungen på grund av 1.28 :( Du kunde ju hetat Dr_Cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.