Linkeeze Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 jag försöker conekta mig med wi-fi . MEN DET GÅR INTE!!!!!!!!!!! det enda som komer är error code 52103! hjälp en ac:ww kid att få sin dröm upfylld!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Jag tycker att du gör lite väl många rubriker. Kan du inte säga alla frågor i en rubrik? PS: Måste du låta så ivrig eller vad du nu är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 (redigerat) Jag tycker att du gör lite väl många rubriker. Kan du inte säga alla frågor i en rubrik? PS: Måste du låta så ivrig eller vad du nu är jag ått nys en grej med masor av socker jag är lite hyper aktiv :lol: :lol: ps. svara inte om du inte har något rigtigt savr Redigerat 5 Augusti 2006 av mr.link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Jag tycker att du gör lite väl många rubriker. Kan du inte säga alla frågor i en rubrik? PS: Måste du låta så ivrig eller vad du nu är ok, jag fattar. Men jag kan inget om wi-fi, sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Jag tycker att du gör lite väl många rubriker. Kan du inte säga alla frågor i en rubrik? PS: Måste du låta så ivrig eller vad du nu är ayeeeeeeeeeeeee!!!!!!! du gör mig galen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 ok då var det bra för den här gången. Hej då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaintes Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 jag försöker conekta mig med wi-fi . MEN DET GÅR INTE!!!!!!!!!!! det enda som komer är error code 52103! hjälp en ac:ww kid att få sin dröm upfylld!!!!!!!!!!! vet suger sama hender mig jag försöker försöker och försöker men de går inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 gå inn på nintendowifi.com eller nåt liknande och då uppe i högra hörnet kan du skriva inn en error code. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg