Hoppa till innehåll

Centrycraft Online

Rekommendera inlägg

• Svar 241
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

Nej jag har inte "skappat" detta i rpg maker. Och ingen tvingar dig att spela så "tyker" du att spelet är tråkigt så ge f*n i att spela då.

(Att mitt svar kanske är lite elakt kan dels bero på att auto-updatern inte funka eller helt enkelt för att du tycker mitt spel liknar ett rpg maker spel!)

när man kommer lite längre så e det lite roligare... :mellow: Redigerat av ZL
Skrivet

Program? Öhm, Visual Basic 6.0.

BTW, jag har i hemlighet jobbat på en ny verion av Centrycraft. Denna versionen är inte slarvigt gjord som de andra misslyckade version.....

Hur lärde du dig göra spel i Visual basic? om du lärde dig av massor av sidor kan du väll göra en guide? :huh: :unsure:

Plz...

Skrivet

Jo, jag höll bara på med centrycraft när en ny möjlighet uppenbarades för mig :P

Så jag bara undra vad ni skulle tycka om centrycraft blev ett browser-spel såsom runescape, att man spelar direkt från internet explorer eller mozilla.

Skrivet

Jo, jag höll bara på med centrycraft när en ny möjlighet uppenbarades för mig :P

Så jag bara undra vad ni skulle tycka om centrycraft blev ett browser-spel såsom runescape, att man spelar direkt från internet explorer eller mozilla.

Det skulle vatt redigt gött! :gitarr:
Gäst Forsman
Skrivet

precis! länka till en download så jag kan spela. hittar inte,

bara library files

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...