Kevve Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Varför joinar alla fort sen loggar ut? btw, säg till om ni vill ha nån ändring (dock INTE för mycket ändring) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Ändring? På vapen t.ex eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Nej typ buggar i mappningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) Kan jag få bli mapper gjorde dom här bilderna själv :) (spiritsen gjorde jag inte själv) Bild1 Bild2 Redigerat 12 Augusti 2006 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Bra men mappers ska kunna mappa med det där lilla extra, lite ojämnhet i marken, slitmärke på byggnaden och andra småsaker som faktiskt gör stor skilldnad i hur vi uppfattar mappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Ville bara säga till ZL att dina maps var snygga, men detaljer gör allt. En bra map har nästa löjligt mycket detaljer, det gör det hela snyggare. Men ändå bra maps! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) Bra men mappers ska kunna mappa med det där lilla extra, lite ojämnhet i marken, slitmärke på byggnaden och andra småsaker som faktiskt gör stor skilldnad i hur vi uppfattar mappen. jo vet men jag bara mixtrade i hop något snabbt å enkelt blev kanska nöjd med det förat vara på så kort tid... kanske kan gora en annan men har inte tid nu villket program har du använt till centrycraft? Redigerat 12 Augusti 2006 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det som används i CC är inbyggt, och faktiskt ganska komplicerat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 han använder playerworlds tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 han använder playerworlds tror jag... mm men e inte det bara så man hostar spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 http://img89.imageshack.us/my.php?image=wocfbo0.png ser ju skit konstigt ut! :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 vf e spelet off Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg