Gäst Kilimanjaro Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) kan du göra mig till modd när jag får igång spelet. jag startar spelet men när jag kommer in på start menyn så tar jag register men det händer inte ett skit Redigerat 15 Augusti 2006 av Kilimanjaro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Testa logga in med den gubbe du försökt registrera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Jag har kommit in gör mig till modd Redigerat 15 Augusti 2006 av Kilimanjaro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Snälla kan någon komma in? det är ensamt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Du flesta vet jag inte om de kan komma in. Updateraren krånglar, den verkar få error vid varje nerladdning vilket hindrar spelet från att starta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det funkar nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag kan inte starta Centry Craft. Det står att msinet.ocx saknas eller nåt. Och jag har laddat ner Library Files. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 http://www.x10.crevier.org/homeseer/kb/1013/msinet.zip Lägg filen i system32 och system mappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Du har skappat detta i rpg maker va? Tyker detta e lite tråkigare än det föra :/ sorry men e så. Iför sig så har jag inte kommit så långt på spelet -_- Redigerat 15 Augusti 2006 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Nej jag har inte "skappat" detta i rpg maker. Och ingen tvingar dig att spela så "tyker" du att spelet är tråkigt så ge f*n i att spela då. (Att mitt svar kanske är lite elakt kan dels bero på att auto-updatern inte funka eller helt enkelt för att du tycker mitt spel liknar ett rpg maker spel!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Omega. Träden ser faktist ut som att dom kommer från RPG Maker XP.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 RPG MAKER kan inte göra onlinespel (tro inte på allt ni hör och läser!). Grafiken jag använder är samma freeware grafik som rpg maker har. Så fort jag hörde ryktet om att rpg maker kanske skulle kunna göra onlinespel så mailade jag ägaren av rpg maker (adressen står på hemsidan) och frågade om det var sant, nej, det är inte omöjligt men än så länge har ingen gjort ett onlinespel med rpg maker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg