Hoppa till innehåll

Centrycraft Online

Gäst Mega93

Rekommendera inlägg

Gäst Kilimanjaro

kan du göra mig till modd när jag får igång spelet.

jag startar spelet men när jag kommer in på start menyn så tar jag register men det händer inte ett skit

Redigerat av Kilimanjaro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 241
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Du flesta vet jag inte om de kan komma in. Updateraren krånglar, den verkar få error vid varje nerladdning vilket hindrar spelet från att starta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har skappat detta i rpg maker va? Tyker detta e lite tråkigare än det föra :/ sorry men e så. Iför sig så har jag inte kommit så långt på spelet -_-

Redigerat av ZL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej jag har inte "skappat" detta i rpg maker. Och ingen tvingar dig att spela så "tyker" du att spelet är tråkigt så ge f*n i att spela då.

(Att mitt svar kanske är lite elakt kan dels bero på att auto-updatern inte funka eller helt enkelt för att du tycker mitt spel liknar ett rpg maker spel!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RPG MAKER kan inte göra onlinespel (tro inte på allt ni hör och läser!). Grafiken jag använder är samma freeware grafik som rpg maker har.

Så fort jag hörde ryktet om att rpg maker kanske skulle kunna göra onlinespel så mailade jag ägaren av rpg maker (adressen står på hemsidan) och frågade om det var sant, nej, det är inte omöjligt men än så länge har ingen gjort ett onlinespel med rpg maker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...