Th3 Sh@dow Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag har inte ens sagt att man kan göra det. Jag sa bara att träden ser likadana ut som i RPG Maker XP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jo, det är ju samma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Vad menar du med det? Samma träd eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Ja samma träd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Nej jag har inte "skappat" detta i rpg maker. Och ingen tvingar dig att spela så "tyker" du att spelet är tråkigt så ge f*n i att spela då. (Att mitt svar kanske är lite elakt kan dels bero på att auto-updatern inte funka eller helt enkelt för att du tycker mitt spel liknar ett rpg maker spel!) när man kommer lite längre så e det lite roligare... :mellow: Redigerat 16 Augusti 2006 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jo..... Nu finns pingviner att döda också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Program? Öhm, Visual Basic 6.0. BTW, jag har i hemlighet jobbat på en ny verion av Centrycraft. Denna versionen är inte slarvigt gjord som de andra misslyckade version..... Hur lärde du dig göra spel i Visual basic? om du lärde dig av massor av sidor kan du väll göra en guide? :huh: :unsure: Plz... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jo, jag höll bara på med centrycraft när en ny möjlighet uppenbarades för mig :P Så jag bara undra vad ni skulle tycka om centrycraft blev ett browser-spel såsom runescape, att man spelar direkt från internet explorer eller mozilla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jo, jag höll bara på med centrycraft när en ny möjlighet uppenbarades för mig :P Så jag bara undra vad ni skulle tycka om centrycraft blev ett browser-spel såsom runescape, att man spelar direkt från internet explorer eller mozilla. Det skulle vatt redigt gött! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 precis! länka till en download så jag kan spela. hittar inte, bara library files Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Länken finns på hemsida ju, www.centrycraft.co.nr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 när jag ska spela står de error multiply... nån ting vad ska jag göra har deletat mitt accont 2 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg