Hoppa till innehåll

Centrycraft Online

Gäst Mega93

Rekommendera inlägg

• Svar 241
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Nej jag har inte "skappat" detta i rpg maker. Och ingen tvingar dig att spela så "tyker" du att spelet är tråkigt så ge f*n i att spela då.

(Att mitt svar kanske är lite elakt kan dels bero på att auto-updatern inte funka eller helt enkelt för att du tycker mitt spel liknar ett rpg maker spel!)

när man kommer lite längre så e det lite roligare... :mellow: Redigerat av ZL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Program? Öhm, Visual Basic 6.0.

BTW, jag har i hemlighet jobbat på en ny verion av Centrycraft. Denna versionen är inte slarvigt gjord som de andra misslyckade version.....

Hur lärde du dig göra spel i Visual basic? om du lärde dig av massor av sidor kan du väll göra en guide? :huh: :unsure:

Plz...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag höll bara på med centrycraft när en ny möjlighet uppenbarades för mig :P

Så jag bara undra vad ni skulle tycka om centrycraft blev ett browser-spel såsom runescape, att man spelar direkt från internet explorer eller mozilla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag höll bara på med centrycraft när en ny möjlighet uppenbarades för mig :P

Så jag bara undra vad ni skulle tycka om centrycraft blev ett browser-spel såsom runescape, att man spelar direkt från internet explorer eller mozilla.

Det skulle vatt redigt gött! :gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...