eexwhyzee Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Nej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Nej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS om man är duktig så kan man göra exakt samma saker med gimp som med photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Gimp äger visst. Den här bilden gjorde jag i gimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Nej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS Nej det kan man inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Nej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS det kan man visst. du kanske skulle gå in och kolla på gimptalk och se vad dom kan göra så kanske du ändrar uppfattning v den här bilden har jag gjort i gimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Om du går in på Chaosgfx så tror jag det är du som ändrar uppfattning ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Om du går in på Chaosgfx så tror jag det är du som ändrar uppfattning ;) jag har varit inne och tittat och det är ju inget otroligt dom gör. så jag har inte ändrat uppfattning. jaja, back to topic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Om man kunde göra samma sak med gimp som man kan göra med PS så skulle ju inte en enda jävlel köpa PS längre eller hur? Nej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS Den bilden ahr du gjort i gimp? Det f¨år mig absolut inte att ändra åsikt... Och i gimptalk gör dom typ beginer saker compared to ChaosGFX och Sureal Designs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Nej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS det jag såg på chaos gfx var inte speciellt märkvärdigt och det är ju enklare att göra saker med photoshop eftersom det finns tuturials på alltting. END OF Discussion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Pffh för det är ju bara att följa en tut så får man bra outcome... Yeah right Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 ladda inte hem det helt gratis på DC eller bit torent! några mijoner svenskar fildelar varje år och hela 300 om året blir haffade så det är nästan 1 på mijonen att du blir tagen!! så piratkopiera inte nästan alla blir haffade!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 ladda inte hem det helt gratis på DC eller bit torent! några mijoner svenskar fildelar varje år och hela 300 om året blir haffade så det är nästan 1 på mijonen att du blir tagen!! så piratkopiera inte nästan alla blir haffade!! :D Joo det händer ju så j*vla ofta att 300 om året blir haffade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.