Ravenger Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 är det inte lite onödigt att göra +CITERA när det redan finns "SVARA? det blir ju citerat automatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 nej. för du kan citera 2 inlägg och svara på båda med citera knappen. det kan du inte med svara knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Sant. Man kan citera många och ja.... Svara är nog riktad till en speciell person t.ex som har ställt en fråga. Citera är till hela tråden. Eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) är det inte lite onödigt att göra +CITERA när det redan finns "SVARA? det blir ju citerat automatiskt? du tror inte Admin har tänkt igenom sin egen sida som han haft sen 2003 eller vad det är. Redigerat 7 Augusti 2006 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 nej. för du kan citera 2 inlägg och svara på båda med citera knappen. det kan du inte med svara knappen. Ja du har alldeles rätt. För i bland vill man svara på två inlägg och då är det praktiskt att den här funktionen också finns. Om någon har något argument för att det ska tas bort säg det nu. Jag kan inte se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 nej. för du kan citera 2 inlägg och svara på båda med citera knappen. det kan du inte med svara knappen. Jo ja använder det aldrig men det verkar vara rätt bra första gången ja använder nu. och tror inte att det tar så mycke plats på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Har aldrig vetat vad det är till för men nu fattar jag, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 skojar du eller? du gör ungefär 5.5 inlägg per da så du är inte soå där jätte inaktiv och du har varit medlem i typ 8 månader och har inte kommit på det än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Nej jag skojar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Visste inte heller det. :visslar: Men nu vet jag. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 är det inte lite onödigt att göra +CITERA när det redan finns "SVARA? det blir ju citerat automatiskt? <{POST_SNAPBACK}> nej. för du kan citera 2 inlägg och svara på båda med citera knappen. det kan du inte med svara knappen. <{POST_SNAPBACK}> Sant. Man kan citera många och ja.... Svara är nog riktad till en speciell person t.ex som har ställt en fråga. Citera är till hela tråden. Eller nåt sånt. <{POST_SNAPBACK}> är det inte lite onödigt att göra +CITERA när det redan finns "SVARA?det blir ju citerat automatiskt? <{POST_SNAPBACK}> du tror inte Admin har tänkt igenom sin egen sida som han haft sen 2003 eller vad det är. <{POST_SNAPBACK}> nej. för du kan citera 2 inlägg och svara på båda med citera knappen. det kan du inte med svara knappen. <{POST_SNAPBACK}> Ja du har alldeles rätt. För i bland vill man svara på två inlägg och då är det praktiskt att den här funktionen också finns. Om någon har något argument för att det ska tas bort säg det nu. Jag kan inte se det. <{POST_SNAPBACK}> är det inte lite onödigt att göra +CITERA när det redan finns "SVARA?det blir ju citerat automatiskt? <{POST_SNAPBACK}> nej. för du kan citera 2 inlägg och svara på båda med citera knappen. det kan du inte med svara knappen. <{POST_SNAPBACK}> Sant.Man kan citera många och ja.... Svara är nog riktad till en speciell person t.ex som har ställt en fråga. Citera är till hela tråden. Eller nåt sånt. <{POST_SNAPBACK}> är det inte lite onödigt att göra +CITERA när det redan finns "SVARA?det blir ju citerat automatiskt? <{POST_SNAPBACK}> du tror inte Admin har tänkt igenom sin egen sida som han haft sen 2003 eller vad det är. <{POST_SNAPBACK}> nej. för du kan citera 2 inlägg och svara på båda med citera knappen. det kan du inte med svara knappen. <{POST_SNAPBACK}> Ja du har alldeles rätt. För i bland vill man svara på två inlägg och då är det praktiskt att den här funktionen också finns. Om någon har något argument för att det ska tas bort säg det nu. Jag kan inte se det. <{POST_SNAPBACK}> Jo ja använder det aldrig men det verkar vara rätt bra första gången ja använder nu. och tror inte att det tar så mycke plats på forumet <{POST_SNAPBACK}> Har aldrig vetat vad det är till för men nu fattar jag, tack <{POST_SNAPBACK}> skojar du eller? du gör ungefär 5.5 inlägg per da så du är inte soå där jätte inaktiv och du har varit medlem i typ 8 månader och har inte kommit på det än? <{POST_SNAPBACK}> Nej jag skojar inte. <{POST_SNAPBACK}> Visste inte heller det. :visslar: Men nu vet jag. :medieval: <{POST_SNAPBACK}> testar! :D och det gick inte så bra :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.