Raxo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) När man har fått luftskeppet och åker tillbaka till basaid island och kommer till byn kommer det ut en summoner som summonar en blå valefore som e helt omöjlig. Dom här blåaktiga aonen kommer lite här om där i spelet och jag undrar om man kan döda dom över huvud taget? :blink: Redigerat 9 Februari 2004 av Raxo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 japp, men den är svår om man inte har YOJIMBO, men om du har honom är det bara att ge honom 100.000 gil så gör han Zanmato(inte alltid)så dör fienden direkt(funkar på alla) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 tack, men jag hade redan fått hjälp av en kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 ok, säg bara till om du behöver mer hjälp! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 det ska jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FINAL FANTASY Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 du är värkligen oerfaren spelare om du inte vet att dom heter dark aeons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 vem jag? :huh: jag vet att dom hetar dark aeons. men om du menar Raxo så tror inte jag att han har kommit så långt att han vet vad dom heter! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 exakt :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FINAL FANTASY Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 ja jag snakar om raxo men hur j*vla dum får man va det står ju för f*n när man möter dom att dom heter dark och sen namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 men han kanske inte har kommit dit än! han kanske aldrig har mött någon dark aeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gaara Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 är nån här baka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dante Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag har dödat nästan alla dark aeons med Tidus Auron och Yuna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg