Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Fusakbot skickade ett mess där det stog numb-linkin park vad mennas med det Redigerat 7 Augusti 2006 av Max93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 1. du ljuger. 2. boten är trasig. 3. admin eller nån är rolig. 4. nån har hackat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 1. du ljuger. 2. boten är trasig. 3. admin eller nån är rolig. 4. nån har hackat. Jag lovar jag ljuger inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 ok. 3 alternativ återstår i så fall. 1. boten är trasig. 2. Admin eller nån är rolig. 3. nån har hackat. uteslutningsmetoden är riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Boten är ju knappast trasig då den fungerade alldeles perfekt precis. Admin eller någon moderator är nog rolig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 From: Draghon To: Ytterman Sent: 01/02-2004 20:55:02 Subject: låten numb-linkin park hmmmm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Skicka ettt screenshot på meddelandet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) här är den nam.bmp Redigerat 7 Augusti 2006 av Max93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Intressant att FuskaBot inte var registrerad när han skulle ha skickat meddelandet. Varför tar du upp detta 2 år efter att du fick meddelandet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag fick det idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 kolla datumet i högerkanten, 01/02- 2004. Du registrerade dig ett halvår senare. Jag vet inte om det är datumet på den inskickade nyheten, eller när pmet kom... men skumt är det... Kan inte Admin läsa folks pm förresten ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 kolla datumet i högerkanten, 01/02- 2004. Du registrerade dig ett halvår senare. Jag vet inte om det är datumet på den inskickade nyheten, eller när pmet kom... men skumt är det... Kan inte Admin läsa folks pm förresten ? Det är skit skumt och han kan läsa allas pm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg