Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 eftersom bara ni skriver här kommer jag in också :D jag tycker också det är bra med allt du gjort adde om jag får kalla dig det kom ihåg för 3-4 år sedan så fick man vänta i flere dagar på ett svar =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Flest användare online var 107 st den 7/8, 20:12:46 vad sägs om det va? var det inte då tävlingen började? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 hehe det låter ju bra ;) undrar vad som kommer hända i jul ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 hehe det låter ju bra ;) undrar vad som kommer hända i jul ? DEt blir nog någon jul tävling kanske en extralänk tävling igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Sidan har blivit jättebra sedan den nya uppdateringen, verkligen! Längtar redan till jul då det möjligtvis kommer tillkomma nya funktioner som admin sa. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 ja hoppas det blir bra funktioner typ ps3 forum lär ju komma upp iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Ja och wii forum kommer nog med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Nej nej nej,dem forumen kommer ner det kommit ut. Men do kommer jag vel vara bannad. Till emnet: Detta forumet har blivit so bra for att vi har en bra Admin som alltid steller upp for oss(kanske inte alltid,men oftast).Och so har vi moderatorena soklart som gor samma sak(kanske inte alltid for att dem har ett liv). Jag elskar detta forum. TACK FOR MIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Taskigt... :( Många vet nog inte om det, dom tror ju det bara handlar om fusk. Hur ska man göra för att få bort det, byta namn på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Jag kan lova att vi fick mer medlemmar med saken är att många av de som blir medlemmar skriver något i forumet den första dagen och sedan slutar. För övrigt vill jag säga att jag med tycker att det var en rolig tävling, främst för att jag vann sådana roliga priser. Om bara en enda av dem blir en aktiv medlem här så är det en vinst tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.