seckuro Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 PSP lätt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 jo men priset på en psp går upp mot 2000 kr sen 1 gig kort 1000 kr till sen spel för drygt 500 spänn You get what you pay for Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 kan psp läsa mmc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Okej så här är det vad för olika skyllnader är med dom olika spelen: Psp spelen: vuxna spel ibland barn spel. Ds spelen: Nja nästan alla är barn spelen plus att dom är roliga:) Jag har båda dom konsollerna och det mästa tycker jag Ds men det kommer snart mycket bättre spel till psp men nu föredrar jag att du ska köpa ds om du vill ha roliga spel:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 DS såklart! Det är 100X roligare! Och, som sagt.. Playstation: I am the best console ever, my graphics are insane, and the quality of the games are 5/5 BUT! I'm really expensive! Nintendo: I'm cute, and cheap! I push buttons and play for fun! I like colors! (Denna mening ska hellst sägas av en snygg tjej :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 ta psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Okej så här är det vad för olika skyllnader är med dom olika spelen: Psp spelen: vuxna spel ibland barn spel. Ds spelen: Nja nästan alla är barn spelen plus att dom är roliga:) Jag har båda dom konsollerna och det mästa tycker jag Ds men det kommer snart mycket bättre spel till psp men nu föredrar jag att du ska köpa ds om du vill ha roliga spel:) Bara för att det är fantasi och sånt behöver dom inte vara barnspel :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Det är kanske lite fel forum att ställa denna fråga i? Här är ju mest de som har PSP och inte så många som har DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Ta DS! Och som Kabby sa, i detta forum är de flesta för PSP. Ha denna fråga i 'Övriga konsoler'. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 det e faktiskt ett svårt val men jag tror att ett psp är lite bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 pröva något nytt ta psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jenzuj Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 jo men priset på en psp går upp mot 2000 kr sen 1 gig kort 1000 kr till sen spel för drygt 500 spänn ööh vart fick du luft ifrån? en psp går ca på 1,900-2,500 det beror på vart du köper och 2gigs kort kostar runt 500kr, medans 1gigs korten kostar runt 190kr eller mindre har ju kommit 4gigs kort nu på 1000kr men men. Whatever you say. PriceRunner FTW! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg