JonteFire2 Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Jag har hört att det ska komma ett The Sims 3 redan 2008. Alla jag pratat med tippar på framåt jul. Har även hört några få som säger i höst men det är nog bara önsketänkande. :P Har för övrigt halv sträckspelat fritid nu. Gah va kul det är. Längtar så löjligt efter TS3. Vad är TS3 då? men ååh just det! The sims3 antagligen:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helenac Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 svar till Crossball: Den bilden är inte fake , den bilden kommer från The Sims 3. En släkting till mig som bor i New York , hennes kompis känner han som gjort the sims spelen och hon skickade lite bilder till mig om hur det skulle se ut och den bilden va med. Så den är riktig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
figge13 Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 läste på en sida att sims 3 kommer ut slutet 2008-mitten 2009. men de hade också bifogat en bild med ett grafiksmakprov. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 läste på en sida att sims 3 kommer ut slutet 2008-mitten 2009. men de hade också bifogat en bild med ett grafiksmakprov.Riktigt sexigt kommer det bli :P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 MMmmm.... längtar redan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 ja längtar också på the sims 3 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moa Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Det kommer ut 2009. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Hallå ? Har nån läst aftonbladet idag lr ? :P Det står om the sims 3 där ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 det kommer ut 2009 gå in på www.thesims.se så ka ndu få mer info :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Längtar som f*an B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Ska bli riktigt kul att se om de har lyckats fixa till det riktigt verklighetstroget! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Ska bli riktigt kul att se om de har lyckats fixa till det riktigt verklighetstroget! :)Jaa :D Längtar som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg