Hoppa till innehåll

The Sims 3


macke-93
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag undrar om någon vet när The sims 3 kommer eftersom att alla spelföretag och elektronik företag verkar rea ut The sims 2 och expansion packen. Någon som vet när eller om det har spekulerats i om The sims 3 kommer snart??

den kommer ut 2009 :rolleyes: :D B) långt men de kommer komma nya expansionspaket till The sims2 men sommaren 2009 e väldigt långt kvar :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

the sims3 släpps 2009 fast om ni ska spela det så måste ni ha en data med en j*vla grym grafik ;)

 

 

ja, håller med man måste ha bra grafik på sin data.
Hur kan man ha en dator med bra grafik? Om ni menar en dator som har bra prestanda som kommer troligtvis inte det heller krävas. Iallafall inte om man jämför med de senaste spelen just nu. Grafiken ser bara ut att vara måttligt uppdaterad från The Sims 2. Nej, vi skiter i The Sims 3 grabbar. More Spore for sure!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar om någon vet när The sims 3 kommer eftersom att alla spelföretag och elektronik företag verkar rea ut The sims 2 och expansion packen. Någon som vet när eller om det har spekulerats i om The sims 3 kommer snart??

den kommer ut 2009 :rolleyes: :D B) långt men de kommer komma nya expansionspaket till The sims2 men sommaren 2009 e väldigt långt kvar :(

 

Nej du...! Det kommer inte komma ut flera expansionspaket till sims 2 men du har rätt i att det kommer ut 2009 :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar om någon vet när The sims 3 kommer eftersom att alla spelföretag och elektronik företag verkar rea ut The sims 2 och expansion packen. Någon som vet när eller om det har spekulerats i om The sims 3 kommer snart??

Det kommer nästa år, (2009) Det kommer vara riktigt grym grafik, men det är för verkligt för mig.. Håller mig till det med flest funktioner... (TS1) För jag tycker det är roligare att förvandla grannen till en padda än att leta efter den riktiga Bella Spökh... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar om någon vet när The sims 3 kommer eftersom att alla spelföretag och elektronik företag verkar rea ut The sims 2 och expansion packen. Någon som vet när eller om det har spekulerats i om The sims 3 kommer snart??

 

den kommer ut 2009 :rolleyes: :D B) långt men de kommer komma nya expansionspaket till The sims2 men sommaren 2009 e väldigt långt kvar :(

 

Nej du...! Det kommer inte komma ut flera expansionspaket till sims 2 men du har rätt i att det kommer ut 2009 :D

 

 

 

Jo jag har för mig att det skulle komma en till?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar om någon vet när The sims 3 kommer eftersom att alla spelföretag och elektronik företag verkar rea ut The sims 2 och expansion packen. Någon som vet när eller om det har spekulerats i om The sims 3 kommer snart??

Det kommer nästa år, (2009) Det kommer vara riktigt grym grafik, men det är för verkligt för mig.. Håller mig till det med flest funktioner... (TS1) För jag tycker det är roligare att förvandla grannen till en padda än att leta efter den riktiga Bella Spökh... :D

 

Nej, grafiken kommer inte vara "riktigt grym". Inte ens bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag undrar om någon vet när The sims 3 kommer eftersom att alla spelföretag och elektronik företag verkar rea ut The sims 2 och expansion packen. Någon som vet när eller om det har spekulerats i om The sims 3 kommer snart??

 

Det kommer nästa år, (2009) Det kommer vara riktigt grym grafik, men det är för verkligt för mig.. Håller mig till det med flest funktioner... (TS1) För jag tycker det är roligare att förvandla grannen till en padda än att leta efter den riktiga Bella Spökh... :D

 

Nej, grafiken kommer inte vara "riktigt grym". Inte ens bra.

 

Fast grejen är att med "Riktigt grym" så menade jag verklig, för det är ju så dom vill ha det, (EA) MEN Du har rätt i att den inte är så fin, jag tycker dom kunde hålla sig till grafiken på TS2, men då skulle nog inte så många köpa ts3 pga samma grafik som ts2, och dom kom säkert inte på ett bättre sätt att ändra den på, men jag tycker att dom ska låta bli att ta det för verkligt, för man vet aldrig vad en spel-beroende kan hitta på om grafiken är för verklig... Det vore som sagt bättre med "overklig" grafik. Enligt MIG... Hoppas att ingen tog illa upp. :)

MVH: Trixie09

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan berätta lite, det kommer inte bli någon jätteuppgradering av grafiken, nästan lika som på ts2

och nu behövs det inga laddningstider att åka till andra kvarter, allt hänger ihop typ.

Hoppas man få åka med till jobbet/skolan med simmarna. Det hade vart coolt B)

 

vad skulle vara så j*vla koolt med de? tänk om din sim är en politiker då? gu va kul att stå och titta på när sin sim snackar i 8 timmar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar om någon vet när The sims 3 kommer eftersom att alla spelföretag och elektronik företag verkar rea ut The sims 2 och expansion packen. Någon som vet när eller om det har spekulerats i om The sims 3 kommer snart??

 

The sims 3 ska komma! Men inte förrän 2009 eller 2010! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...