ceco Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 är det stor skillnad mellan ds stor och ds liten eller är det bara storleken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Jag tror det bara är storleken. Nintendo DS Lite äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 ska du skaffa ds så köp lite! man laddar den på en timma kortare och batterit vara längre, men tycker du om utseende och har taskig budget så köp vanligt ds, det är mycket snyggare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 dålig budget kan man vell inte siga att jag har har vell 12 000 så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Köp vanliga, jag hoppas du inte är en Mega-Gamer... Spela roll om du måste ladda lite längre... Vafan, ja tror att LITE kommer att laddas ur, efter tag. Det kommer att banga batteriet! Precis som en Nokia 3310 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Köp vanliga, jag hoppas du inte är en Mega-Gamer... Spela roll om du måste ladda lite längre... Vafan, ja tror att LITE kommer att laddas ur, efter tag. Det kommer att banga batteriet! Precis som en Nokia 3310 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg