Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 PokeRus har mina pokemon fått vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 pokérus/pokémon virus är en pokémon sjukdom som går över mindre än en vecka och det bästa är att dina pokémon får dubbelt med exp points om du har det på den Fusk:sätt in en pokérus smittad pokémon i datorn och så blir alla i den boxen blivit smittad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Okej men alla pokemon jag har är smittade min calebi mew och mewtwo! Min mew är en chikorita min calebi är en Cyndaquil min mewtwo är en Totodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 om du har en missingo är det den som har get dina pokemon en sjukdom exp vad den e är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jag har hört att man kan få pokérus fast man inte har en misisingo. kan man få misisingo på pokémon silver hurdå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 om man försöker byta han stängs spelet av! det är omöjligt ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 kanske man kan byta honom på n64at? (pokemon stadium2) /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 hehe grymt me virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 kanske man kan byta honom på n64at? (pokemon stadium2) /V / / l de går inte, den blir en ditto då....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 hehe grymt me virus Jåsa tycker du, när du får ett virus börja inte klaga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 haha... bra skämt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 kanske man kan byta honom på n64at? (pokemon stadium2) /V / / l de går inte, den blir en ditto då....... jag jorde det med mitt gba sen trenade jag han 1 lv och han utveklades till gastly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg