linkis Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Virus vadå för virus hur får man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 hehe grymt me virus Jåsa tycker du, när du får ett virus börja inte klaga. PokeRus är jättebra! Pokemon blir starkare mycket snabbare då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 hehe grymt me virus Jåsa tycker du, när du får ett virus börja inte klaga. PokeRus är jättebra! Pokemon blir starkare mycket snabbare då! holler med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Va vad bra det viste inte jag hur får man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Va vad bra det viste inte jag hur får man det? Man måste ha jättetur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Ja det kan man seja jag ska fuska mera gånger =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Va vad bra det viste inte jag hur får man det? Man måste ha jättetur. vad bra?????? ha jättetur???????? min kompis fick PokeRus viruset hans spel raderades och ibland går det inte att spara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Va vad bra det viste inte jag hur får man det? Man måste ha jättetur. vad bra?????? ha jättetur???????? min kompis fick PokeRus viruset hans spel raderades och ibland går det inte att spara. I så fall är det inte PokeRusets fel. Han/hon kanske använde Gameshark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 nej.han har inte gameshark. fast du har nog rätt det var nog inte virusets fel.men han fick det efter han hade haft PokeRus. så jag blev lite misstänksam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 nej.han har inte gameshark. fast du har nog rätt det var nog inte virusets fel.men han fick det efter han hade haft PokeRus. så jag blev lite misstänksam. Konstigt. Är det säkert att han inte har det? Han kanske har använt någon annans Gameshark. Eller det kunde också vara fel på själva spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Hmm, sounds mysterious... :P Jag tror jag har nån kompis som fick det där viruset... jag har aldrig fått det (mina Pokémon har aldrig fått det) iaf... Hmm, undrar hur det kan bli starkare av ett virus? Låter mer som om det borde vara tvärtom... att man blir svagare av det... :wink: Jag tycker iaf att det är bäst att inte försöka att få tag på det... men undrar hur man ska få bort det!? FBK, du kanske kan fråga din kompis om han fick bort det, sen när han startade om? Jaja, ett spel är ett spel... fast jag skulle också bli arg om mitt Pokémon-spel raderades... vilket det gjordes. Fast då var det ett annat "virus". Min pappa... :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cartman Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Pokerus kan vara farligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg