Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 nej det är bara förbätrad maskin jag vet det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 nej det kommer komma ut några SP spel till jul eller till sommarn tror jag. SP har inga speciella spel. Det är bara en s.k. lyxversion av GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Nu är jag ganska säker på att det kommer att heta Water/Ocean Blue istället för Leaf Green! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Och varför är du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 undra om dom ska bli kul att spela vem håller med mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Nu är jag ganska säker på att det kommer att heta Water/Ocean Blue istället för Leaf Green! Nix, det heter Leaf Green! :wink: *inte så allvarlig* Det handlar visserligen om GBA men det är för att fira att Green och Red blev till! Då gjorde de förbättrade versioner av Leaf Green och Flame Red/Fire Red! Det finns några 152-251 Pokémon där, och påminner om R/S men annars är allt som i det förra! (bättre grafik...) Och Blue var det FÖRSTA spelet, så därför firas det inte tillsammans med Green och Red... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 undra om dom ska bli kul att spela vem håller med mig? Ja, man kommer ju också kunna få de gamla till R/S och de nya till FR/LG. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrillechrille Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 nej det kommer inte till GBA det kommer till det nyaste GB:etkommer inte ihåg vad det heter. Det heter Game boy Advance SP. Och spelen till det funkar på vanliga GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Men spelen kommer till GBA, för det kommer inga spel till SP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag är säker på att det är GBA och att det FUNKAR på GBAS (Gameboy Advance Special eller vad den nu heter) eftersom Ruby och Sapphire var på en bild på GBAS (Ruby/Sapphire var I den, spelets "bricka" var där tangentbordet oftast är på en bärbar dator) men den funkar på GBA, eller hur? Så jag är säker på att den FUNKAR på GBAS men ges ut på GBA; men det borde väl funka till GB också väl? (lite osäker, är inte expert på GB och GBA-grejer) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Alla GBA-spel funkar till SP, då kommer de också att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Alla GBA-spel funkar till SP, då kommer de också att göra det. det har du rätt i. men SP spelen kommer också gå att spela på GBA. jag vet det min kusin jobbar på elgiganten på TVspel och gameboy avdelningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg