ajar Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) Jag tycker att man ska kunna blockera andra användare som man anser elaka/jobbiga från att skicka mess och gästboksinlägg till en. Redigerat 8 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Bra idé vore skönt om man kunde ignorera några som är riktigt störiga. Finns ju sådana personer också på sidan tyvärr. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Hur ignorerar man en användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Du går in i mina inställningar och seda klickar du på hatera dina ignorerade användare eller vad där står. Dock så kan den personen fortvarande vara inne på din press och skicka Gb/PM till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Jätte bra ide!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Du går in i mina inställningar och seda klickar du på hatera dina ignorerade användare eller vad där står. Dock så kan den personen fortvarande vara inne på din press och skicka Gb/PM till dig. Men vad ska det då vara bra för att ignorera den personen när han både kan skicka mess och gästboks-inlägg. Det vore bättre med en funktion där inget av det är möjligt om man blivit blockerad från någon annans presentation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Det stämmer inte.. Det ska inte gå och skicka inlägg till personer som ignorerar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 (redigerat) Ska? Nu vet jag inte om du har ändrat något här men för ett hyfsat tag sedan, typ förra året, när jag senast blockade någon så gick det perfekt för den personen att skicka meddelande till mig. Men det stog att jag ahde valt att blocka personen och att jag skulle klicka nånstans för att visa meddelandet. Men jag blockar dig då så får du testa... Redigerat 9 Augusti 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Mm, men meddelandet visas ej. Just för att du inte ska blockera någon av misstag. I gästboken dock går det inte och skriva eller se gästboken har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 (redigerat) Jag såg ditt meddelande iaf...? Jaja, bra om det funkar i gästboken då antar jag. Redigerat 9 Augusti 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.