Adio Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 no thanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag går gärna med! Kan donera FM om det skulle behövas, säg bara hur mycket så ska vi se om jag är redo att betala det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Adio, vill du donera ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Nix, men alla som inte har donerat tas bort om det kommer någon som donnar... 250 FM för en säker plats i gruppforumet... man får helt enkelt vänta tills jag köpt till några platser ! Redigerat 11 Augusti 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Jag skickar 250 FM till dig BuckeN. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 ja e på! vi får se OM ja kan donna, ja har lixom inte så mkt FM om man säger så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Dolphin: Hoppas du inte syftar till mitt gruppforum som ett av "spamforumen". :unsure: En fråga angående det här gruppforumet: Vad händer ifall alla platser är tagna och man vill vara med? Kommer man in då ifall man betalar mer än 250 fm? Håller med Dolphin, det är nästan bara spamgruppforum. Även ditt Zwalion, det har kanske till och med mest spam. Det bli strängare regler på sånt. BuckeN: Vad kommer det heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 ingen aning... kom med förslag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag vill vara med men ja har inte mkt fm men ja har ett namn förslag : Brain house B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Jag vill gärna vara med Skickar 500 fm nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag kommer inte att starta Gruppen än... de kan komma fler som vill donera och då tas någon av de som inte donerat något bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.