YoyoHedgehog Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Alltså jag fattar inte när den där scenen när super Shadow kommer! Någon som vet? jag har klarat än så länge 5 bossar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 va e super shadow?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) va e super shadow?? Jag vet dock inte när han kommer. Redigerat 11 Augusti 2006 av Madde-the-Wolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Ok, tack iallafall. Jag gissar på att det är när man har klarat alla bossar, men vet inte. Har än så länge klarat 6 st bossar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Ok, tack iallafall. Jag gissar på att det är när man har klarat alla bossar, men vet inte. Har än så länge klarat 6 st bossar. Han kommer kanske om man har klarat hela spelet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag kollade på en sida och man fick honom när man klarat alla bossar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario 357 Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 du måste ha klarat alla banor och bossar och då får du last story och där är man super shadow OK! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg