ajar Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 När man sprutat av grafittin från den stora stjärnan i Delfino Plaza dycker en liten Shine Sprite upp ovanpå det stora tornet, hur får man tag på den? Och hur gör man för att komma upp i klocktornet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Vet du var man får tag på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Man får väl en sån där speciell sak varje gång man klarar av Bowser.jr när han e fake-mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Tror man får den i 4de banan på nivå 5 tror jag :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag fick tag på den i Ricco Harbor men man kan bara använda den där och inte på någon annan bana. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jo, men man kan inte använda de inne i staden, bara i de världarna man får tag i de. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) Jag har mött honom och klarat alla åtta episoder i Bianco Hills men jag kan bara använda raket och zoom-manövern i själva Bianco Hills, inte i Delfino Plaza. :( Redigerat 13 Augusti 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Rocket Nozzle får man när man har tagit 30 Shine Sprites, kan använda Yoshi i Delfino Plaza och har fått Turbo Nozzle. För att få Yoshi: Klara Episode 4 i Pinna Park. För att få Turbo Nozzle: Samla 25 Shine Sprites. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Rocket Nozzle får man när man har tagit 30 Shine Sprites, kan använda Yoshi i Delfino Plaza och har fått Turbo Nozzle. För att få Yoshi: Klara Episode 4 i Pinna Park. För att få Turbo Nozzle: Samla 25 Shine Sprites. Tack så mycket, jag borde ju ha Turbo Nozzle eftersom jag tagit 25 Shine Sprites, får kolla det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Rocket Nozzle får man när man har tagit 30 Shine Sprites, kan använda Yoshi i Delfino Plaza och har fått Turbo Nozzle. För att få Yoshi: Klara Episode 4 i Pinna Park. För att få Turbo Nozzle: Samla 25 Shine Sprites. Men stjärnorna man får genom att lämna in blåa mynt räknas inte har jag märkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jaså, det var därför det inte funkade, tack för hjälpen pho! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg