LillBerra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Här har ni länken: http://www.newgrounds.com/portal/view/329979 d1d j00 AWWNAA n0 h0W l L00k NEKKID?!?!? :D Se filmen, den är asrolig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Det var inga bra röster till videon, de lät inte alls som de ursprungliga Nintendo karaktärernas röster. De så kallade skämten var svåra och uppmärksamma på grund av den störiga musiken i bakgrunden. Nåja det var inte mycket till skämt ändå så det gör inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Det du inte verkar förstå är att det här är så kallad Random Humor. Störig musik, och flashiga bakrunder är en del av humorn. Själv älskar jag sån här humor och skrattade så mycket så jag ramlade av stolen. :D Men, alla har ju olika åsikter/humor. Och jag har då aldrig hört Kirby prata. Den enda Nintendo karaktären var Mario, som pratade, och jag tyckte han lät väldigt lik. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 tycker inte denna va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 L3Z h4v3 zum EZ3X LULZ!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 hmm, den var inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Alla Arfenhouse äger. Även denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.