Gäst Yantra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Skitsamma det är ett forum han ser väl det för eller senare :P Hur f*n visste du det? :o Ska få 8 mbits i vecka 35 :D Säg till om du kommer på vad låten innan gates tar av sig hjälmen i Old School Revolution heter ^_^ det du ja det ska jag göra berrie:vafö imorgon? nu då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Trodde bara att den skulle bli klar imorrn, om den blir klar inatt så, varför inte? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 56% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Oj, så snabbt. Jamen då kan vi väl lira :) Ingame namn är LillBerra, spelar på Los Angeles Servern. Är Warrior :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Grymt, tankar client nu. Färdig när som helst. "Casualty" heter jag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) ok då vet man det Jag kommer heta Raggarn som ingame om det går Redigerat 11 Augusti 2006 av Yantra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Bra :) Spelar just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 ok neddladdnig klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Goodie, adda mig på MSN ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 kopia av Conquer online med ennu sämre grafik? men ser kul ut! ( för alla som har kört CO kolla KO 00 längst ner i vänster hörna hehe!!!) det ser fett likt CO ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 kopia av Conquer online med ennu sämre grafik? men ser kul ut! ( för alla som har kört CO kolla KO 00 längst ner i vänster hörna hehe!!!) det ser fett likt CO ! lol conquer kan man f*n inte ha pets å grejer :mad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.