Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Vet du redan? xD Var tog ägget vägen nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Loggar in snart på spelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 oki konkelberrie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Använder man teleport tanten för att komma till andra städer också eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 ja jag har lärt mig whirlwind men hur använder man den :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) Tror att du ska in på skills sen dra till till te.x. F1 längst ner Lagg Redigerat 12 Augusti 2006 av Otaku Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag e lvl 20 nu. Men jag har typ bara Cleaver som man lär sig i början som skill. Måste man köpa resten av NPCs? Kan ens eudemons också ha skills? BTW, är i Elven City, f*n skitsvårt att hitta nåt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Ja du kan köpa några low lvl skills hos grocery killen i första staden :P Jo fick ett ? om det och det stod att man kunde köpa scrolls till dom också men vet inte vart. Vilken lvl måste man ha för att komma dit? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) opps fel tråd Redigerat 12 Augusti 2006 av Yantra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Tror man måste ha lvl 15 för att komma till Elven City. :P Yantra, va pratar du om? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Humm dom Eudemons jag använder kan Cleave och Firebolt fast dom gör aldrig någon av dom :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Samma här, bara min kattliknande eudemon som gör en firebolt ibland. Kollade på skillsen i Elven City, tror jag levlar tills jag kan köpa dom istället. lvl 22 måste man va för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.