Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 ska vi dra in i fängelset :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Kk. Vet du om man kan ha mer 2 summons samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 kan man du får fråga nån har glmöt hur :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 f*n heller! Sista gången ja var där inne var alla fångar galna och försökte mörda mig! :P Men om ni vill kan vi träffas utanför fängelset. Otaku, jag tror du måste betala riktiga pengar för det. Tror du måste köpa Gods Blessing som kostar typ 50riktiga spänn eller liknande. Då får du dubbelEXP, allt kostar 70% billigare, och du kan ha 3 summons och mer. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 de kanska man skulle köpa då ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Va jobbigt :o Va f*n en kom och dödade mina Eudemons :o En player :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Mm, många som PKar. Det är tråkigt. Jo, jag har tänkt lite på det med Gods blessing. Men kanske bättre när betan är slut för tror man förlorar sin gubbe när riktiga versionen öpnnar. :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 lack :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jo det är nog smartast att vänta med God's Blessing då. Nu tvingar han mig att va med i hans team annars letar han upp mig och dödar mig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 ähh skit i han kom till fängelset xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) Kom han eller du? :o Fick du whirlwind till att funka? Jag lyckas inte <_< Har fått 4 ägg nu :o Redigerat 12 Augusti 2006 av Otaku Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 men du ska komma till fängelset aså argh xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.