LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Vi hållr på att kolla utsikten :) KOM HIT FÖR f*n :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) Ähum var är det? xD Redigerat 12 Augusti 2006 av Otaku Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Vi möts vid fontänen ellr nåt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 när du är i staden så långt < man kan komma sen ner typ xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Var tog ni vägen nu? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 sprang iväg för alla skulle pka mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Vi är vid fontänen :P Ska vi vänta här eller du planerar inte på att komma? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Är i Elvencity just nu, men stanna så kommer jag. BTW, jag tror vi ska sluta "chatta" här på fuska, det bryter mot reglerna. Vill inte ha en till varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Har vi fått en varning? :o Inte jag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Nej, men vi kommer få när moderaterna vaknar. Min MSN är [email protected] vi snackar mer där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Okay addade. Loggar ut från fuska nu då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 sätt ihop en chattgrupp med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.