BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Skrivet 11 Augusti 2006 jag hittade ett nytt online spel igår... www.ferentus.com Är på lvl 15 heter och Whisper44 riktigt kul när man har kommit igång... det är gratis att spela och gratis acc. det är bara ladda ner o köra ! :cool: Citera
LillBerra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Skrivet 11 Augusti 2006 Ser riktigt coolt ut, tack för att du lade upp detta spel BuckeN. ;) Citera
BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) var så lite så MB ^_^ Redigerat 11 Augusti 2006 av BuckeN Citera
Gäst Yantra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Skrivet 11 Augusti 2006 Ser riktigt coolt ut, tack för att du lade upp detta spel BuckeN. ;) vilket spel ska vi spela då berrie :wub:? Citera
LillBerra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Skrivet 11 Augusti 2006 Ser riktigt coolt ut, tack för att du lade upp detta spel BuckeN. ;) Vet ej. :P Eudemons först XD Citera
Dream Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Skrivet 12 Augusti 2006 Jag hatar dig lillbera (äntligen får jag det sagt) VI I FUSKA.se medlemar och gett dig massor med tips!men du fortsätter men dina egoistisga kommentare och säger vet ej spelet ser kass ut men i smyg spela du det och tycker helt nåt annat ! SNÄLLA GÖR OSS EN TJÄNST OCH VAR MINST 1% POSITIVARE!!!! och spelet var riktigt kul! lv 7 nu..vad heter ni? Citera
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) Jag hatar dig lillbera (äntligen får jag det sagt) VI I FUSKA.se medlemar och gett dig massor med tips!men du fortsätter men dina egoistisga kommentare och säger vet ej spelet ser kass ut men i smyg spela du det och tycker helt nåt annat ! SNÄLLA GÖR OSS EN TJÄNST OCH VAR MINST 1% POSITIVARE!!!! och spelet var riktigt kul! lv 7 nu..vad heter ni? EDIT Redigerat 12 Augusti 2006 av LillBerra Citera
BuckeN Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Augusti 2006 off topic Dark Shadow *host* klaga nån annan stans.. Citera
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Skrivet 12 Augusti 2006 Förlåt BuckeN att jag svarade till darkshadow, men jag blev ju så arg. Aja, nu ska vi inte spamma ner din tråd igen. Citera
Kerby Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Skrivet 12 Augusti 2006 Ok, jag håller på att ladda ner det. (Det ser ut att inte vara det minsta spelet :P) Citera
Amaeli Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Skrivet 12 Augusti 2006 Ursäkta mig shadow eller vad du nu må heta, det finns ingen anledning att gå till attack på någon användare på forummet, och skapa hysteri. Bucken gjorde en tråd ome ett spel och Berry skreb i den, ingen anledning för dig att gå och ta ut dina aggresioner på honom... back to topic now. sjysst spel bucken! Det blir roligare ju mer man spelar :) Citera
Gäst Youx Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Skrivet 13 Augusti 2006 det verkar kuo håller på å ladda hem det stog att de skulle ta 1 timme.. här är ett screenshot Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.