NightMaker Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Ja nu tenker jag skriva en guide i hur man sätter in filmer. FILMEN MÅSTE VARA FRÅN YOUTUBE! DET ÄR ETT MÅSTE! -------------------------------------------------------------------------- Film Guiden! 1: Börja med att hitta filmen du vill ha. 2: Nu när du har en film ska du kopiera bara den hära lilla texten... (som du hittar till höger om filmen du hittat.) http://img155.imageshack.us/img155/8459/1mi1.jpg 3: Nu ska du posta din film gå in på ''nytt-inlägg''/''ny-tråd''. Och nu ska du skriva så här.... (Fast utan code ruta för annars visas den inte) [youtube]KWMsibvLpPA[/youtube] Nu kommer filmen att visas i ditt inlägg. ------------------------------------------------------------------------ >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> VIKTIGT MEDELANDE:testa era filmer i den hära tråden! PGA:det är säkrast! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Redigerat 12 Augusti 2006 av DonkeyKong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) editeditediteditediteditedit det funkar ju intäh! editeditediteditediteditedit2 det funkar ju intäh! bara vitt Redigerat 11 Augusti 2006 av Forsman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Du ska inte ha med code rutan... ;) ta bara bort code rutan ;) Redigerat 11 Augusti 2006 av DonkeyKong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 En enkel guide och för övrigt tycker jag den här tråden borde klistras. Det underlättar nog för dem som vill lägga in roliga videos i forumet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Det Funkar! Men ändra en sak! inga mellanrum! [youtube] KWMsibvLpPA [/youtube] FEL [youtube]KWMsibvLpPA[/youtube] RÄTT Redigerat 11 Augusti 2006 av Keyser_Soze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 En enkel guide och för övrigt tycker jag den här tråden borde klistras. Det underlättar nog för dem som vill lägga in roliga videos i forumet. :) Tack. :cool: Keyser: det är fixat nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) Yay jag klarade det :D Redigerat 12 Augusti 2006 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Yay jag klarade det :D Hahaha, f*n va skön. Legend of Zelda i ett nötskal. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 japp den var riktigt skön skulle va skoj å köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 japp den var riktigt skön skulle va skoj å köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.