Gäst toxic avenger Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (redigerat) okej jag har.14 spel och jag ska få kanske 2 till. mina spel är. megaman x 1.favo spelet number 1. mortal kombat 1.ett favo spel ultimate mortal kombat 3.ett annat favo spel super mario world.coolt spel super double dragon.fighting spel magic sword.ett spel som e ganska coolt zelda 3.ett coolt spel dragonball z super boutoden1.fighting spel. donkey kong cuntry 1.donkey kong äger! donkey kong cuntry 2.donkey kong äger! donkey kong cuntry 3.donkey kong äger! fantomen.ett lite sämre spel cirkus mystery med musse pigg.ett spel med musse pigg power rangers.ett spel jag inte ofta spelar + spelan jag ska få är... mortal kombat 2. vanliga mortal kombat 3. Redigerat 5 Mars 2004 av toxic avenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag Har Turtels 3 DONKEY kong contry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 turtles 3 finns enbart till nes. du menar nog "turtles in time" och det äger gnu anus! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (redigerat) turtle in time e coolt.jag vann inte mortal kombat 2 men jag vann mortal kombat 3 Redigerat 15 Februari 2004 av toxic avenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 OKAY DET HETER TURTLES IN TIME Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 det är så enormt j*vla kul! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 jag har 41 snes spel. det är på datorn. men det är ändå snes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag har väldigt många orkar inte skriva upp alla=). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (redigerat) jag har 4 spel till mitt super nintendo Redigerat 2 Mars 2004 av crapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 vegeto jag har också massa snes spel på datorn :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ja har väll typ 50-60 st, men ja har köpt snes spel sen ja va 4:a... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 typ 20 stycken eller nåt... orkar inte skriva alla namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg