Gäst BondaKransDans Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Hur lång tid klara ni call of duty? jag klara den på en dag asså hela idag :D dvs 3-5 timmar eftersom jag åkte go-cart för första gngen :lol: haha onödigt men ändå hur länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Tog mig en kväll. Runt 3-4 timmar. Hemskt lätt att spela. Har dock tagit sig en lite längre tid med högre svårighetsgrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 på lättaste går det nog så fort men inte om du kör på veteran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 på lättaste går det nog så fort men inte om du kör på veteran lol använd inte veteran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 på veteran klarade jag de på ca 6 h hade iofs kört igenom lättaste och normal innan båda på 7 h (inklusive lunch på 30 min :) ) (samma dag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Klarade ut det på två dagar. När jag lirade på veteran tog väl varje bana 45-60 minuter att klara. Alldelles för svårt, men det är ju från 16 år så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Woot 3timmmar f*n vad lite har klart det på 143min det enda man ska göra är att rusha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimnest Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Jag, har klarat hela spelet på Veteran :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRskalman Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 jag gillar inte single player jag kör bara på nätet ....... om man ska köra mot datorn e det för lätt och om det e veteran :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fre Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Lirade det lite då och då tog säkert en 7- 10 timmar :P självklart körde jag på veteran :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpawN^ Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag klarade det på 2 dagar. Spela dock inte så mycket. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag klarade det på 2 dagar. :) , men då var det på två skoldagar så det var kanske 6 - 8 timmar - På Easy förstås. När man skulle försöka klara det på Veteran var det liite svårare. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.