Acet0neN Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Går det att råna värdetransporter i GTA San Andreas? MVH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Tror inte det, tror inte att det finns värdetransporter. Det finns ju dock dem där bilarna och crossarna som åker mellan första och andra staden lite då och då, tror det är första och andra... Du kan ju göra inbrott i hus... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Ganska stora svarta skåpbilar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 exakt, du måste ha en sån för att kunna begå inbrott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jooiiee1 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 jag kan inte göra inbrott hur gör man :unsure: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 tar på natten en speciell BOXVILLE som står parkerad vid nåra blåa hus söder om Ganton Gym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jooiiee1 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 tack men jag hittade det på ett anat ställe :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Detta måste jag absolut prova! :cool: Kan man göra inbrott i villka hus som helst? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Detta måste jag absolut prova! :cool: Kan man göra inbrott i villka hus som helst? xD Bara hus som har gula pilar framför dörren... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 man får skåpbilen, efter ett uppdragsom heter Home Invasion. Sedan står bilen nära ett par blåa hus vid Ganton Gym (såsom Gangsta4life sa). sedan kan man göra inbrott i husen med gula pilar framför dörren (det sa ShitBreakShean). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 var finns det fler skåpbilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 i san fierro finns ochså en men det är lite svårt att beskriva i den södra delen av staden vid nåra typ röda tegel hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg