Hoppa till innehåll

Tv-spel + Tjejer

Bplay

Rekommendera inlägg

• Svar 78
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det e inte konstigt. Jag har gillat TV-spel en jag va liten. Min pappa hade ett Sega mega drive me spel som jag oxå spelade på. Sen så älskar jag att gå i spelbutiker (näst efter bok-affärer) ;)

Jag var oxå helt förtjust i att spela när jag var liten, men jag hade INGENTING att spela på.. Och jag fick inget. Vet inte om jag inte bad om det. Men tyckte det var skitkul å titta när man var hos en kompis som spelade ett spel på en gamal ps1, typ.

Det närmsta jag kom tv-spel var någon nintendos variant som hette Zelda som jag köpte utomlands. Har fortfarande kvar den! :P

Sen när jag blev lite större så kom jag på, vafan! Jag köper ett tv-spel med min syster.. Så köpte vi en nintendo 64, men den blev trist efter ett tag så vi köpte ett ps2 som jag fortfarande har. Riktigt bra tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

asså i min klass tror jag inte finns en enda som spelar men nästan alla har internet och sitter och håller på med lunar.

det är inget konstigt med att tjejer spelar

men min klass är knäpp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Av vad jag träffat tjejer i verkligheten är det väldigt få som spelar samma spel som jag själv. Många spelar väl The Sims m.m. Men en sak jag kan förstå att tjejer och killar kan spela gemensamt är självklart genre Rpg. Final Fantasy, Grandia, Suikoden, Star Ocean etc.

De flesta tjejer, som gillar att spela, diggar spel som FF. Det är helt underbart att höra faktiskt. :) TV spel är som en bok dock att man spelar handlingen och får känna av. Som en bok och film på samma gång. ^^

Så tjejer tycker jag ska spela Tv spel. Helt underbart med det faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n vad glad jag blir när jag hör detta! :P

Och jo, jag diggar ff spelen ;) Men jag spelar faktiskt GTA, Slaget om den tredje tidsåldern, SSX m.fler.. diggar oxå Bond - Nightfire.. blir helt lack.. on off annonserade att de sålde de för 99 nytt. Men så fanns det inte. bara en stor låda att rota igenom.

Sen har jag letat överallt.. Hittade det på Br för 300.. forget it.

Redigerat av Bonnie89
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...