Girafariglove Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det e inte konstigt. Jag har gillat TV-spel en jag va liten. Min pappa hade ett Sega mega drive me spel som jag oxå spelade på. Sen så älskar jag att gå i spelbutiker (näst efter bok-affärer) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miki Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Tv-spel är kul det är inte gjort för BARA killar så jag tycker tjejer har lika rätt som killar att spela tv-spel. :gitarr: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Inte ovanligt alls. Alla syrrans kompisar spelar TV-spel ju. Dator spel också bland annat metroid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det e inte konstigt. Jag har gillat TV-spel en jag va liten. Min pappa hade ett Sega mega drive me spel som jag oxå spelade på. Sen så älskar jag att gå i spelbutiker (näst efter bok-affärer) ;) Jag var oxå helt förtjust i att spela när jag var liten, men jag hade INGENTING att spela på.. Och jag fick inget. Vet inte om jag inte bad om det. Men tyckte det var skitkul å titta när man var hos en kompis som spelade ett spel på en gamal ps1, typ. Det närmsta jag kom tv-spel var någon nintendos variant som hette Zelda som jag köpte utomlands. Har fortfarande kvar den! :P Sen när jag blev lite större så kom jag på, vafan! Jag köper ett tv-spel med min syster.. Så köpte vi en nintendo 64, men den blev trist efter ett tag så vi köpte ett ps2 som jag fortfarande har. Riktigt bra tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) EDIT: Dubbelpost. Redigerat 13 Augusti 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Inget konstigt med det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 asså i min klass tror jag inte finns en enda som spelar men nästan alla har internet och sitter och håller på med lunar. det är inget konstigt med att tjejer spelar men min klass är knäpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Av vad jag träffat tjejer i verkligheten är det väldigt få som spelar samma spel som jag själv. Många spelar väl The Sims m.m. Men en sak jag kan förstå att tjejer och killar kan spela gemensamt är självklart genre Rpg. Final Fantasy, Grandia, Suikoden, Star Ocean etc. De flesta tjejer, som gillar att spela, diggar spel som FF. Det är helt underbart att höra faktiskt. :) TV spel är som en bok dock att man spelar handlingen och får känna av. Som en bok och film på samma gång. ^^ Så tjejer tycker jag ska spela Tv spel. Helt underbart med det faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Mina två storasystrar är 19 och 21 och spelar Super Mario. Tjejer + Tv-spel är helt normalt, precis som att killar också spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det är väl bra antar jag? Min stora syster spelade GTA, och need for speed, men nu är hon 18 och har jobbet att tänka på! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) f*n vad glad jag blir när jag hör detta! :P Och jo, jag diggar ff spelen ;) Men jag spelar faktiskt GTA, Slaget om den tredje tidsåldern, SSX m.fler.. diggar oxå Bond - Nightfire.. blir helt lack.. on off annonserade att de sålde de för 99 nytt. Men så fanns det inte. bara en stor låda att rota igenom. Sen har jag letat överallt.. Hittade det på Br för 300.. forget it. Redigerat 13 Augusti 2006 av Bonnie89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 min syrra spelr på MITT ps2 mer än jag gör ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.