Hoppa till innehåll

Tv-spel + Tjejer

Bplay

Rekommendera inlägg

• Svar 78
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Tjejer brukar spela Habbo, The Sims. Och såna simulator spel.

Ja, det är sådana spel vi killar tycker är tråkiga, där man ska bygga upp en familj o.s.v. Killar tycker mer om action och äventyrsspel. ;)

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjejer brukar spela Habbo, The Sims. Och såna simulator spel.

Har ni gjort en omröstning eller enkät någonstans som har fått många svar eller? Det finns tjejer som gillar actionspel och så finns det killar som gillar spel så som Habbo. Titta i trådar om Habbo på ett spelforum. Vid ett inlägg står det ju vad för kön personen som har skrivit ett inlägg har. Det är faktiskt rätt ofta där står P = Pojke och inte F = flicka. Så jag köper inte riktigt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

killar gillar saker och tjejer gillar människor/relationer. så är det i regel.

jag tycker inte det är konstigt med tjejer som spelar tv/data - spel. men det är mer ovanligt att tjejer spelar än att killar spelar. detta betyder inte att tjejer inte använder datorn lika/mindre än killar. för det mesta är tjejer nog inne på msn, lunarstorm etc. (relationer/människor) mer än killar medans killar spelar CS och WoW (vapen/magi o.s.v = saker).

men självklart finns det alltid undantag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har aldrig ens hört talats om en tjej som har spelat nånting överhuvud taget på nån konsoll,utom The Sims då såklart

Om en tjej spelar tv-spel är det ett + enligt mig,ett till gemensamt intresse :P

Inte det? O hur förklarar du då alla tjejer som e inne på pokemon-forumet? Där ibland jag o Carttie <_< Visst vi kanske inte syns lika mycket men nog finns vi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...