Xade Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Vad ska man säga, visst är det okej att de spelar, men själv skulle jag aldrig umgås med TV-spelande tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Tjejer brukar spela Habbo, The Sims. Och såna simulator spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Det känns lite konstigt att spel skulle vara något "Manligt", men det verkar nästan så utifrån svaren här i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Min storasyster brukar fråga om jag har lust att köra mario kart dd ooch min 3 andra syrror frågar typ varja gång om dom får köra med mig om inte så sitter dom på sidan och kollar på. Redigerat 3 September 2006 av Futurama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Tjejer brukar spela Habbo, The Sims. Och såna simulator spel. Ja, det är sådana spel vi killar tycker är tråkiga, där man ska bygga upp en familj o.s.v. Killar tycker mer om action och äventyrsspel. ;) Redigerat 14 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Tjejer brukar spela Habbo, The Sims. Och såna simulator spel. Har ni gjort en omröstning eller enkät någonstans som har fått många svar eller? Det finns tjejer som gillar actionspel och så finns det killar som gillar spel så som Habbo. Titta i trådar om Habbo på ett spelforum. Vid ett inlägg står det ju vad för kön personen som har skrivit ett inlägg har. Det är faktiskt rätt ofta där står P = Pojke och inte F = flicka. Så jag köper inte riktigt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 killar gillar saker och tjejer gillar människor/relationer. så är det i regel. jag tycker inte det är konstigt med tjejer som spelar tv/data - spel. men det är mer ovanligt att tjejer spelar än att killar spelar. detta betyder inte att tjejer inte använder datorn lika/mindre än killar. för det mesta är tjejer nog inne på msn, lunarstorm etc. (relationer/människor) mer än killar medans killar spelar CS och WoW (vapen/magi o.s.v = saker). men självklart finns det alltid undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 eller vill tjejerna inte säga det för att inte vara ensmam tjej på just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Har aldrig ens hört talats om en tjej som har spelat nånting överhuvud taget på nån konsoll,utom The Sims då såklart Om en tjej spelar tv-spel är det ett + enligt mig,ett till gemensamt intresse :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Nu när jag tänker på det så gillar min syrra oxå tv spel :P Redigerat 15 Augusti 2006 av Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Har aldrig ens hört talats om en tjej som har spelat nånting överhuvud taget på nån konsoll,utom The Sims då såklart Om en tjej spelar tv-spel är det ett + enligt mig,ett till gemensamt intresse :P Inte det? O hur förklarar du då alla tjejer som e inne på pokemon-forumet? Där ibland jag o Carttie <_< Visst vi kanske inte syns lika mycket men nog finns vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Asså. det är sällsynt med tjejer som inte har eller åtminstonde gillar att spela tv-spel. Det är väl nästan exakt lika vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.