Hoppa till innehåll

Scammed Wtf


Ravenger
 Dela

Rekommendera inlägg

en gång reporterade jag en som scammade mig, då skrev en Gm till mig ungeför såhära.. (kommer inte riktit ihåg)

 

Thanks for your report, we will take the approtiat (felstavning) action for this eller nått sånt.. :P hoppas han blev bannad! lol

 

Så du vet så avskyr jag det där sättet.

 

Går man in i en instance så ska man inte leava i mitten. Särskilt inte på RFD för att den är stor!

 

Så jo. Du hade förtjänat och bli bannad själv eftersom han blev sur för att du leava.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

en gång reporterade jag en som scammade mig, då skrev en Gm till mig ungeför såhära.. (kommer inte riktit ihåg)

 

Thanks for your report, we will take the approtiat (felstavning) action for this eller nått sånt.. :P hoppas han blev bannad! lol

 

Ja ja vet att de va fel att leava, men ja va tvungen ja kan ju inte gärna säga till min buss som går till göteborg att vänta lite för ja ska spela klart RFD, Nästa dag sökte ja grupp så skrev han till alla att ja leavar gruppen så fort ja kommer in.. fast ja hade förklarat klart å tydligt att jag va tvungen å gå för en viktiog sak!

 

 

Men du e du helt j*vla dum i huvet eller? Ska man bli bannad för att man leavar en grupp i en instance gå å sök hjälp förhellvette

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en gång reporterade jag en som scammade mig, då skrev en Gm till mig ungeför såhära.. (kommer inte riktit ihåg)

 

Thanks for your report, we will take the approtiat (felstavning) action for this eller nått sånt.. :P hoppas han blev bannad! lol

 

 

Man joinar inte en grupp om man måste dra sen..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en gång reporterade jag en som scammade mig, då skrev en Gm till mig ungeför såhära.. (kommer inte riktit ihåg)

 

Thanks for your report, we will take the approtiat (felstavning) action for this eller nått sånt.. :P hoppas han blev bannad! lol

 

 

Han kanske trodde han skulle hinna med att göra de? tex ibland tar Zul'farrak 1 timme för mig.. och ibland kan den ta 3 timmar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3timmae O_o? MC går väl på 3timmar?

 

Zu'Farrak tar typ 45minuter för mig. Beror på om det är seriösa spelare.

LeoGetz, varför kallar du mig dum? Du kallar mig dum för nästan allt. Tillåmed för att jag har skapat Cheatguiden för cs.

 

Jag sa bara vem som hade rätt. Och du skulle ha förklarat varför du leava!

Redigerat av DonKeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3timmae O_o? MC går väl på 3timmar?

 

Zu'Farrak tar typ 45minuter för mig. Beror på om det är seriösa spelare.

LeoGetz, varför kallar du mig dum? Du kallar mig dum för nästan allt. Tillåmed för att jag har skapat Cheatguiden för cs.

 

Jag sa bara vem som hade rätt. Och du skulle ha förklarat varför du leava!

 

Okej, vill bara klar göra vissa saker för dig..För det första: Ja borde förklarat lite bättre varför ja leava ja, men för mig lät de som de skulle vara jag som skulle bli bannad bara för att jag leava en grupp vilket låter helt sjukt! Men mitt fel :)

 

Å de andra: Egentligen menar ja inte att du har gjort nått fel med din cheat guide Donken, De e en jättebra guide men ja tycker modsen borde ha mer vätt i huvet än att klistra en cheat guide efter som dom har själv skrivit: Vi tillåter inga Online fusk!

 

Så donken förlåt om ja verkat sur men du kanske fattar om att modsen skriver att dom inte tillåter online fusk, då får dom väll stå för det?

 

aja nog me denna debatten nu :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3timmae O_o? MC går väl på 3timmar?

 

Zu'Farrak tar typ 45minuter för mig. Beror på om det är seriösa spelare.

LeoGetz, varför kallar du mig dum? Du kallar mig dum för nästan allt. Tillåmed för att jag har skapat Cheatguiden för cs.

 

Jag sa bara vem som hade rätt. Och du skulle ha förklarat varför du leava!

 

MC, Molten Core, på tre timmar. Nästan så man skrattar. Ifall du lyckas rensa hela Molten Core på tre timmar blir jag jädrans imponerad. För oss tar den en vecka...när det går som bäst. DonkeN jag vet faen inte vilken lvl du är på, men mc på 3 timmar det är som att dinga lvl 60 på en dag. Det går helt enkelt inte. Så hålldig till fakta nästa gång du gör ett inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...