Leenus Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 lolz! en vecka.. det tar 4 till 6 timmar f;r mej och min guild... (TNB) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) 3timmae O_o? MC går väl på 3timmar? Zu'Farrak tar typ 45minuter för mig. Beror på om det är seriösa spelare. LeoGetz, varför kallar du mig dum? Du kallar mig dum för nästan allt. Tillåmed för att jag har skapat Cheatguiden för cs. Jag sa bara vem som hade rätt. Och du skulle ha förklarat varför du leava! http://video.google.com/videoplay?docid=-7...74&q=The+axemenEn full MC run på 70min Har typ gjort en MC run på 3-4 tim med en pug också.. din guild måste vara slööööööö. Redigerat 20 Augusti 2006 av noname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Äntligen några som är med mig :S! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Slö kanske, men dom flesta har fortfarande sitt sociala liv intakt...ingen som vill sitta fyra timmar i sträck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Men han ska då inte säga att 3timmar är som att dinga lv 60 på ett dygn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 OKej okej det kanske var en överdrift. Nöjd nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 OKej okej det kanske var en överdrift. Nöjd nu? Säg f*n inte att de tar en vecka då ffs! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 (redigerat) lol XD jag längtar tills jag kan göra MC och på den dära videon.. OMFG den rougen var korkad han passade på allting ju... även om jag hadde haft full epic så skulle jag iaf greedat på allt XD jag som hunter skulle självklart needat på hand of ragnaros även fast jag ej kan använda maces XD OBS: jag är en lv 40 hunter Redigerat 28 Augusti 2006 av filkar664 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag tror inte du kommer få någon guild med den inställningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 lol XD jag längtar tills jag kan göra MC och på den dära videon.. OMFG den rougen var korkad han passade på allting ju... även om jag hadde haft full epic så skulle jag iaf greedat på allt XD jag som hunter skulle självklart needat på hand of ragnaros även fast jag ej kan använda maces XD OBS: jag är en lv 40 hunter Går inte och loota HOF''Hand of Ragnaros''. Man får crafta den själv. Och du kommer inte med i en guild med jäklig ninjalooting inställning. De som ninjar borde få sin dator utslängd :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 vadå ninja? greed är inte ninja! och om ni undrar har jag redan en guild... 5 lv 60 i den atm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 vadå ninja? greed är inte ninja! och om ni undrar har jag redan en guild... 5 lv 60 i den atm ooooo... cooolt! 5 lvl 60! jaa då kan ni ju göra Zul'Gurub snart då... Ådu när du går in i mc när du e lvl 60 så kan du ju bara försöka greeda på Hand of Ragnaros för den kan du ju verkligen greeda på :lol: Det ända som droppas e material som du använder för att crafta den själv! Men som sagt du kommer aldrig hitta bättre guild än den du har :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg