Dolphin Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Hej! Har något sätt denna komedi, själv ska jag se den nu i kväll på TV5 och jag hoppas att några andra här gör detsamma för det verkar vara en rolig film. Skriv vad ni tycker om den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Aldrig hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Mina föräldrar såg filmen ungefär samtidigt som jag tittade på Rovdjuret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Aldrig hört talas om. En kort recension som jag gjorde av filmen... Titel Ed Tv Kategori Komedi Kortfattad Handling Ed är en helt vanlig person som har lite problem med kärleken och familjen precis som alla andra. Vem är egentligen hans riktiga pappa och hans kärleksliv gynnas inte direkt av att han filmas dygnet runt. Va? Jo en dag så bestämmer sig ett bolag att filma hans liv 24 timmar om dagen. Programmet blir en succé men Ed's liv går i botten. Vad jag tyckte om filmen Det finns korta stunder i filmen som man skrattar till lite extra annars så är den en medelmåttig komedi med ett drama inklämt. Betyget blir 6, filmen är lite bättre än en medelmåttig film på grund av de få stunderna då man faktiskt skrattar och storyn är underbar i mellan åt. Dem kunde ha fått med fler roliga skämt eller satsat på en mer drama-aktig story. Det blir för mycket "mitt i mellan". Betyg 6 filmrullar av 10 möjliga. /Dolphin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Låter lite som The Truman Show fast denna är nog lite sämre skulle jag kunna tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Låter lite som The Truman Show fast denna är nog lite sämre skulle jag kunna tro. The Trueman Show kan inte jämföras med många filmer, då filmen är i världsklass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Låter lite som The Truman Show fast denna är nog lite sämre skulle jag kunna tro. Där sa du nått. Truman Show är otroligt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det var dte jag menade, att typ ingen film kan jämföras med The Truman Show ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.