Gäst YoTo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ja precis hur då och vad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag skulle vilja vara President över Sverige, bygga upp försvaret, säkerheten och privatiseringen hade varit stor. Minst 20 livvakter hade jag haft hehe.. Sen så skulle jag ockupera Norge för deras olja o natur gaser o höjt priserna o förbjudit bensindrivna fordon.. Skulle du bli sveriges ledare??? Du talar till en kommiunist!!!! Jäkla moderat!!!! Nu behöver jag inte nämna att min pappa är avlägsen släkting Med Bo Punggren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Lite felstavat så jag....skitsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (Kassler @ 11/02-2004 20:10:13) Jag skulle vilja vara President över Sverige, bygga upp försvaret, säkerheten och privatiseringen hade varit stor. Minst 20 livvakter hade jag haft hehe.. Sen så skulle jag ockupera Norge för deras olja o natur gaser o höjt priserna o förbjudit bensindrivna fordon.. Skulle du bli sveriges ledare??? Du talar till en kommiunist!!!! Jäkla moderat!!!! Nu behöver jag inte nämna att min pappa är avlägsen släkting Med Bo Punggren... Är du kommunist?! Moderat - Sveriges framtid. Nej jag skulle bara vilja lyfta Sverige från den djupa skit träsket den ligger i nu. fast jag skulle inte ha tid med lilla Sverige, om jag inte fick göra som jag ville.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (redigerat) (Ferrie @ 11/02-2004 20:13:24) (Kassler @ 11/02-2004 20:10:13) Jag skulle vilja vara President över Sverige, bygga upp försvaret, säkerheten och privatiseringen hade varit stor. Minst 20 livvakter hade jag haft hehe.. Sen så skulle jag ockupera Norge för deras olja o natur gaser o höjt priserna o förbjudit bensindrivna fordon.. Skulle du bli sveriges ledare??? Du talar till en kommiunist!!!! Jäkla moderat!!!! Nu behöver jag inte nämna att min pappa är avlägsen släkting Med Bo Punggren... Är du kommunist?! Moderat - Sveriges framtid. Nej jag skulle bara vilja lyfta Sverige från den djupa skit träsket den ligger i nu. fast jag skulle inte ha tid med lilla Sverige, om jag inte fick göra som jag ville.. Jag är inte kommunist!Jag är blandning mellan C och M JAG GILLAR INTE SOCIALDEMOKRATERNA FÖRESTEN!! Redigerat 11 Februari 2004 av Sauron_VI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (Sauron_VI @ 11/02-2004 20:15:55) (Ferrie @ 11/02-2004 20:13:24) (Kassler @ 11/02-2004 20:10:13) Jag skulle vilja vara President över Sverige, bygga upp försvaret, säkerheten och privatiseringen hade varit stor. Minst 20 livvakter hade jag haft hehe.. Sen så skulle jag ockupera Norge för deras olja o natur gaser o höjt priserna o förbjudit bensindrivna fordon.. Skulle du bli sveriges ledare??? Du talar till en kommiunist!!!! Jäkla moderat!!!! Nu behöver jag inte nämna att min pappa är avlägsen släkting Med Bo Punggren... Är du kommunist?! Moderat - Sveriges framtid. Nej jag skulle bara vilja lyfta Sverige från den djupa skit träsket den ligger i nu. fast jag skulle inte ha tid med lilla Sverige, om jag inte fick göra som jag ville.. Jag är inte kommunist! Jag är blandning mellan C och M JAG GILLAR INTE SOCIALDEMOKRATERNA FÖRESTEN!! Nä frågade en annan.. gillar heller intre Socialdemokraterna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Kommunist, ja visst! HATA G.P.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Tycker inte om kommunister och sossar... man ska vara moderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Hur då? Jo, säger han nåt fel, får han ju skylla sig själv när all politiker blir agra och pressen galna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Är det inte mycket bättre att sända ut kungen som reklampelare än att sända ut F*TA G.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Men det är väl inte säkert om pressen eller politikerna blir arga? Dem lär hylla mej som SVeriges hjälte som lyfter upp Sverige ur sumpmarken. Dessutom ska jag ränsa Stockholm lite.. hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.