Th3 Sh@dow Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Visste ej var jag skulle lägga denna så jag la den här. Om den ligger fel får någon Mod flytta. Jag undrar om ni vet några bra sidor där det är filmer på när folk klarar spel. Har vetat om 3-4 st men har glömt bort dom nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 ((Ville bara säga att det kallas spelvideo inte spelfilm, spelfilm är en film som baseras på ett manus, alltså är spelfilm riktig film. Men alla fattar nog vad du menar ändå.)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Bättre att tagit det i ett PM va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jo, kanske det, jag är inte så mycket för pm, plus att det finns säkert flera här på forumet som inte vet riktigt vad spelfilm är :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 hur menar du? En film med en snubbe som varvar ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Gå till www.video.google.com och sök på vilket spel som helst, det finns alltid sådana filmer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) Bara filmer där dom har spelat in när dom klarar av spel. Edit: Omega. Små klipp ja. Det finns typ inga som är flera timmar. Det är dom jag letar efter. Redigerat 13 Augusti 2006 av Th3 Sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 www.youtube.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 på gamespot finns det gameplay movies, om det är sånna du söker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag tror han söker efter filmer på folk som klarat hela spelet från början till slut på snabbaste tid. Du kan hitta massvis av sådana filmer här: http://speeddemosarchive.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Tackar Lillberra. Perfekt sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.