CeZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 MB'iten verkar typ inte spela nån roll så länge du har över 4. Har haft 24 MB förut och nu har jag 4 MB - Och det går mycket snabbare. Hursomhelst var det en bra sajt iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 vad har du för operatör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Förut BBB (BredBandsBolaget) nu GEAB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Såklart filerna är stora när dom visar hela spelet. :) Ni får ta och vänta, det gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag tog hem quake2 (hyffsat stort spel) och det gick jätte fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Tog hem Silent Hill 2 och något annat skräckspel (kommer inte ihåg vilket) Tog hem båda på ungefär 1 timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 gahH!! jag fattar f*n inte att det kan ta sån j*vla tid jag har ju 24 mb it..det måste va telia som SUGER.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.