Gäst Forsman Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) - Ocarina Of Time - Fattar som vanligt 0 av vattentemplet. Skulle någon kunna hjälpa mig? :blink: Klarat ut det 3 ggr men alltid fått hjälp förut. Kommer inte ihåg nåt heller, tog fram 64'an idag. ;) Tifh. Redigerat 13 Augusti 2006 av Forsman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 ligger du i början elr har du fastnat nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Ja lixom du måste ju skriva vad du har problem med, men jag tror jag kan hjälpa dig om du skriver vart du är och så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag är också i vatten-templet nu...Och det är så j*vla svårt!finns typ 200 dörrar under vattnet och 100 över!Hittils det svåraste(och tråkigaste)templet än så länge.Iallafall för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Okej, jag har just kommit in och utforskat allting, men fattar fortfarande ingenting. Vi tar det via PM eller MSN tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Använd denna video som guide : http://www.fuska.se/forum/Vaerldsrekords_V...de_-t70808.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Använd denna video som guide : http://www.fuska.se/forum/Vaerldsrekords_V...de_-t70808.html funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Lägg upp filmer som funkar nästa gång... Är på spegelbilden av en själv nu... Dör hela j*vla tiden. EDIT+TIPS! Klarat den nu! Hur enkelt som helst, ANVÄND MEGATON HAMMER, han har inget försvar utan dör direkt varje gång. Tråkigaste & svåraste templet. Redigerat 17 Augusti 2006 av Forsman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg