Sidney Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag skullle vilja köpa en el scooter om det är nån som har en. Kolla på bilden. jag vill köpa en sådan eller en liknande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 vad skall du med en sån till ? Dessutom är du väll lite ung för att köra en sådan? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Endast tillåten inom inhängnat område. Ha kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Blocket vet jag att dem har några... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Min lillasyster har en sån. Köp inte en Scooter! Det är definitivt inte värt pengarna. Specielt när man bara får köra i sin egen trädgård, då blir det inget kul. :( Redigerat 14 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det är nog ingen direkt kvalite på dom heller, för såna som är billiga brukar ej hålla så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Min kompis har en sån och han brukar köra på typ trottoaren och mindre väger och ibland förbi ett hus där det bor en polis och han säger inte till:P dom går i 25-30km/h som max! det är ingen åldersgräns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det är visst ÅLDERSGRÄNS ! 15 år måste man vara för att få köra ett motor-drivet fordon ! Min klasskanmrat fick lämna tillbaka sin till affären när han var 13, pga att han var för ung.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 köp en dirt bike soom jag toppar 70 kostade 3k =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 eller så väntar du tills du blir 15 och får köra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Scooter är skönt. Vänta tills du är 16 så får du göra på riktiga vägar :) Men elscooter är tillåtet och köra i vanliga områden. Bara man inte överskrider 30kmh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 @DonKeN: Vad konstigt, när min lillasyster fick sin stog det att man inte fick köra på allmänt område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.