Guggo Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Kanske beror på ålder ?? Mycket beror på ålder. Jag kan köra runt med bilen i trägården om jag vill. Men jag får inte köra på vanliga vägar Redigerat 15 Augusti 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Du får nog köra omkring med den... det finns ju eldrivna fyrhjulingar i leksaksaffärerna annars :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 En sån där el-skooter får du nog köra, ser inga problem med det. För att köra en vanlig moped (klass 2) måste du vara 15 år, och jag har svårt att se det där klassas som en moped. Sen för EU-moped måste du ta ett speciellt certifikat, eller ett körkort där du får göra teorilektioner och uppkörning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Hur mycket kostar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Vet du vad eurostore ligger? Omdu bor här vid stockholm kan du köpa en i länna bredvid mio möbler. affärer som ligger nära: mio möbler-bredvid vega bar(hamburgeställe)-50till100m ifrån eurostore lännasport-300till400m ifrån eurostore bauhaus-300till400m ifrån eurostore hemsida: >>KLICKA HÄR<< gå sen in på typ motorfordon och sen elmoppar. Sen kan du kolla på blocket och sådana sidor :D Redigerat 16 Augusti 2006 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Det är visst ÅLDERSGRÄNS ! 15 år måste man vara för att få köra ett motor-drivet fordon ! Min klasskanmrat fick lämna tillbaka sin till affären när han var 13, pga att han var för ung.. Man måste vara 13 för att få köra den på vägarna. Men är det nån som säljer en eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.